September brengt niet alleen een verandering in seizoenen, maar ook opwindende ontwikkelingen binnen onze stichting.

Op dit moment werken we hard aan een bijzondere documentaire die het verhaal van Walter, één van onze geliefde oprichters, tot leven zal brengen op het grote scherm. Waarom? Omdat we geloven dat zijn levensverhaal het verdient om vereeuwigd te worden, om te inspireren en te bewonderen. Wat kun je verwachten van deze film?

Van inspiratie tot levenswerk
Als kijker word je meegenomen op een reis door het opmerkelijke leven van Walter. Ontdek hoe en waar zijn motivatie om zich in te zetten voor de mensen in Peru begon. Leer over de hoogtepunten en uitdagingen die hij heeft doorstaan en hoe hij hiermee is omgegaan. Krijg inzicht in zijn persoonlijke groei en ontwikkeling. En natuurlijk deelt Walter de waardevolle lessen die hij heeft geleerd en zijn inspirerende boodschap voor ons allen.

Een team van toegewijde professionals: Help jij ook mee?
In samenwerking met filmmaker Menno J. de Vries zijn de voorbereidingen in volle gang. De filmcrew is samengesteld om de ‘magie’ vast te leggen en het scenario is uitgewerkt. Het is het plan om in maart 2024 naar Peru af te reizen om de opnames te maken. We zijn nog op zoek naar iemand die kan helpen met het opstellen van een ‘business case’ en het uitzoeken of er partijen zijn (denk aan omroepen e.d.) die mogelijk interesse hebben voor uitzending. Mocht je kennis en interesse hebben om daarbij te kunnen helpen, neem dan graag Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. op.

Financiering
De financiering is nog niet geheel rond. Er is een donateur die het project met een geweldige donatie steunt, maar we zijn nog op zoek naar één of meerdere sponsors of donateurs. Omdat dit project buiten de primaire focus (het werk in Peru) van Stichting HoPe valt, is een aparte financieringsstroom nodig. Kun jij ons hierbij helpen? Jouw steun is van onschatbare waarde om deze belangrijke film te realiseren. Als je wilt bijdragen, neem ook dan graag Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. op. Samen kunnen we een blijvende impact creëren. Pas als de financiering rond is zal het project uitgevoerd worden, lees: zullen de opnamen in Peru gemaakt kunnen worden.

Een erfenis voor de toekomst
Het uiteindelijke resultaat van dit project zal een prachtig gemonteerde documentaire zijn, aangevuld met waardevol archiefmateriaal en diepgaande interviews met zowel Walter als anderen die betrokken waren. Deze bronnen zullen niet alleen dienen als een inspiratiebron voor ons allen, maar ook als een middel voor fondsenwerving, om de bekendheid van Stichting HoPe te vergroten en om de volgende generatie te inspireren.

We kijken uit naar jullie steun en betrokkenheid bij dit spannende project. Samen kunnen we het inspirerende verhaal van Walter en van HoPe delen met de wereld en een blijvende impact creëren.

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.