Elk jaar op de tweede zondag van september vindt er in Diessen een brommerrit plaats.

Ook dit jaar mocht de Brommer Oldtimer Club Diessen weer ruim 300 deelnemers ontvangen onder een stralende zon.

De hoofdsponsor van de brommerrit mag een persoon met een beperking aanwijzen die als gast in een driewieler-bromfiets mag plaatsnemen. Samen met een vaste begeleider zullen zij de rit aanvangen.

Deze vaste begeleider is sinds 2019 Ad van Gestel. Naast het rijden met onze gast is Ad ook vrijwilliger van Stichting HoPe.

Dit jaar heeft Ad het initiatief genomen om samen met BOC-Diessen een donatie-actie op te zetten voor de aanvang van de brommerrit t.b.v. Stichting HoPe.

De opbrengst van de donatie door de deelnemers aan de brommerrit is 195,80 euro. BOC-Diessen heeft hierbij nog een donatie gedaan van 54,20 euro, totaal een bedrag van 250,00 euro voor Stichting HoPe.

Hartelijk dank aan BOC-Diessen.