• doneer aan stichting HoPe

Tafelverhuur voor goed doel!

Deze eerste Winterfair in Diessen vindt plaats op zaterdag 23 december 2023 van 16.00 tot 22.00 uur in de Hercules met een variatie aan kraampjes, amusement en (kinder)animatie. De opbrengst van de tafelverhuur zal ten goede komen aan financiële steun voor Stichting HoPe. HoPe staat voor Holanda-Perú en steunt de armste bevolking van Cusco en wijde omgeving in het terugdringen van armoede, goed onderwijs en gezondheidszorg. HoPe is al vele jaren actief in Peru met ontwikkelingsprojecten.  De opbrengst van deze Winterfair gaat naar educatieve projecten in Peru.

Kunstenaars, bedrijven of particulieren die mee willen doen aan deze gezellige Winterfair en gelijk steun bieden en meer perspectief aan kinderen in Peru, kunnen zich aanmelden voor een tafel. Er is plaats voor 70 deelnemers die kunst of creaties willen verkopen of als onderneming in de spotlichten willen staan via promotie. Ben je op zoek naar nieuwe medewerkers voor je bedrijf, dan ben je ook welkom om je bedrijf aan te melden.

Wil je een tafel huren voor de Winterfair of heb je meer informatie nodig, stuur dan een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

2023 11 Winterfair in Diessen