Bestuurszaken

Secretaris gezocht
Wegens het volgen van een masterstudie heeft Sjanna Bosma besloten m.i.v. 1 april haar functie van secretaris neer te leggen. De tijd die ze voor de studie nodig heeft, met stages in het buitenland, kan ze helaas niet meer combineren met haar bestuurstaken. Wij vinden dit jammer, maar kunnen niet anders dan haar besluit respecteren.
Dit betekent dat we op zoek zijn naar een nieuw bestuurslid dat belangstelling heeft voor moderne ontwikkelingssamenwerking en zich in wil zetten voor onze Stichting door middel van het vervullen van deze bestuursfunctie. Als secretaris bereid je o.a. de bestuursvergaderingen voor en zorg je voor de notulen en het digitale archief. Heb je interesse en wil je meer informatie over de functie of ken je iemand? Laat het ons weten via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Communicatieteam
In 2019 hebben we o.a. ervoor gekozen om HoPe meer zichtbaar te laten zijn in de aanloop naar intensieve fondsenwerving voor onder meer het nieuwe project seksuele educatie. Dit vergt het nodige werk, waarbij het bestuur wel wat ondersteuning kan gebruiken.
Eind 2019 is er een communicatieteam gevormd, bestaande uit 5 vrijwilligers, dat het bestuur zal ondersteunen bij allerlei activiteiten op het gebied van PR en fondsenwerving. Dit team kan uiteraard ook benaderd worden door iedereen die een bepaalde activiteit zou willen opstarten en daarbij wat hulp vanuit HoPe zou kunnen gebruiken. Neem in dat geval contact op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..