Nieuwe partner: DoelShop.nl

DoelshopShop je wel eens online?
Als je dit voortaan via stichtinghope.doelshop.nl doet, doneer je aan ons doel zonder dat het je iets extra’s kost!
Zo goed als alle populaire webshops doen mee (Bol.com, Albert Heijn, Booking.com, Coolblue, Thuisbezorgd enz.).
Je koopt uiteindelijk het product in de webshop zelf, maar doordat je dit via de DoelShop-pagina doet geef je kostenloos een donatie aan ons doel.

Hoe werkt dit?
Je kunt dit doen door op DoelShop.nl Stichting HoPe te kiezen of door via stichtinghope.doelshop.nl te shoppen. Elke keer als je iets koopt, gaat een deel van het aankoopbedrag gratis naar ons doel. Het aankoopproces in de gekozen webshop is gewoon zoals je gewend bent je betaalt exact hetzelfde bedrag als normaal. Tip: zorg dat de Doelshop pagina automatisch opstart als je je browser opstart, dan kun je het niet vergeten !