HoPe in de kijker (2)

2020 10 Wilde GanzenOp zondag 1 november om 12.55 uur op NPO2 besteedt Wilde Ganzen aandacht aan de projecten van HoPe. Het is een programma van 5 minuten. De tekst en de foto’s brengen het werk van de Stichting Holanda – Peru even indringend op uw TV-scherm.

Stichting HoPe kan rekenen op betrokken partners. Zo brengen zij ons regelmatig, ieder op eigen wijze, bij een breed publiek onder de aandacht. En dat helpt enorm! Twee recente voorbeelden die wij graag met u delen:

• Sapa Pana Travel heeft een speciale editie gemaakt van haar nieuwsbrief, helemaal gevuld met informatie over HoPe. De Sapa Pana nieuwsbrief speciale editie!
  • YouBeDo.com is een webwinkel voor boeken. Van elke aankoop bij YouBeDo wordt tot 12% gratis gedoneerd aan een goed doel, dat kopers zelf kunnen kiezen. Door je boek hier te bestellen draag je bij aan het noodprogramma voedselvoorziening

Hier vindt u een overzicht van al onze partners.