Bijeenkomst vrijwilligers HoPe Nederland

Stichting HoPe is actief in Peru met een heel kundig team.

In Nederland staat een sterke achterban die het mogelijk maakt dat de mensen van HoPe in Peru hun werk kunnen doen. Het werven van inkomsten is in Nederland de belangrijkste taak. Dit doet HoPe NL op veel manieren en ook met veel creativiteit.

Het team in Nederland bestaat uit ongeveer 30 vrijwilligers. De meeste vrijwilligers hebben al affiniteit met Peru. Sommigen komen zelfs oorspronkelijk uit Peru. Er zijn er echter ook die in Nederland kennis gemaakt hebben met HoPe, waarbij HoPe al snel een goede indruk achtergelaten heeft. Iedereen vervult verschillende functies, zoals bestuurslid, redactiewerk, websitebeheer, fondsenwerven, etc. Er is goed contact tussen de medewerkers van HoPe Peru en de vrijwilligers in Nederland.

In december was er een gezellig samenzijn met een kerstlunch. Hier zijn veel ideeën uitgewisseld.

Lijkt het je ook leuk om actief deel te nemen aan het vrijwilligersteam? Stuur een mailtje en ga met ons Nederlandse team aan de slag om zo van betekenis te zijn voor de projecten in Peru! Lijkt het jou ook leuk om actief deel te nemen aan het vrijwilligers team? Neem dan contact op met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of kijk op onze website

2024 01JampotjesOok als je ideeën hebt om zelf acties uit te voeren kun je contact opnemen met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Een paar mooie voorbeelden, zoals jampotjes maken en verkopen en een statiegeldactie, vind je op onze Kom in actie pagina. Staat jouw actie hier straks ook bij?

2024 12 Vrijwilligers