Onderstaande informatie kan rechtenvrij gedeeld worden.

2020 05 Walter Meekes over corona in CuzcoStichting HoPe Corona / Covid-19 informatie
Dertig jaar is Stichting HoPe actief in de strijd tegen armoede en ondervoeding in de armste gebieden van en rond Cusco. Met veel succes. Covid-19 en als gevolg daarvan de noodtoestand en lockdown in Peru hebben abrupt alles tot stilstand gebracht. Het toerisme is verdwenen en daarmee de enige inkomstenbron van velen. Met alle gevolgen vandien. Luister naar het verhaal van oprichter Walter Meekes. De projecten van HoPe en andere NGO's zijn stilgevallen, maar HoPe blijft zoeken naar mogelijkheden om te helpen. Lees hier het uitgebreide verslag over de huidige situatie en de reactie van HoPe daarop.

Later zal op deze pagina meer materiaal, vrij van auteursrecht, ten behoeve van de (online) media beschikbaar worden gesteld.

Ben je op zoek naar informatie over ons werk, een specifiek project, beeldmateriaal of heb je een verzoek voor een interview? Neem dan contact op met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..