Zonder auto minder HoPe - actie is succesvol afgesloten

Na de diefstal van onze twee Toyota’s eind 2018 is kort daarna, dankzij snelle actie, een van de auto’s teruggevonden. Maar van de tweede ontbreekt nog steeds elk spoor. Dit belemmert ons ernstig bij het uitvoeren van onze dagelijkse werkzaamheden. Vandaar deze dringende oproep om uw hulp!

Er is op 28 maart 2019 een speciale donatie-actie gestart, met als doel om € 20.000,00 euro op te halen.
Tussenstand (29 mei 2019): € 18. 847,50.

Zoals Walter Meekes hier vanuit Peru toelicht zijn we heel blij met deze tussenstand, maar we zijn zeker nog op zoek naar het resterende bedrag.

Laatste nieuws (30 mei 2019)
Omdat op het moment dat de actie voor de auto van start was gegaan niet duidelijk was of de benodigde fondsen gehaald zouden worden, bood Wilde Ganzen de mogelijkheid om die onzekerheid te ondervangen door het ingezamelde bedrag aan te vullen. Dit deed Wilde Ganzen in combinatie met een bijdrage aan een ander project van Stichting HoPe. Van dit aanbod hebben wij natuurlijk graag gebruik gemaakt. Dit betekent dat wij de actie voor de auto nu afsluiten.
We gaan ons nu weer volop richten op de fondsenwerving voor onze lopende projecten en ook voor nieuwe projecten die in voorbereiding zijn. Binnenkort volgt hierover meer informatie.
Mede namens het team in Peru nogmaals onze dank aan allen die op welke manier dan ook hebben bijgedragen aan dit prachtige resultaat.

Stichting HoPe werkt samen met de bevolking van de Andes aan het terugdringen van armoede, aan goed onderwijs en gezondheidszorg. Daarmee draagt HoPe bij aan het gevoel van eigenwaarde en de emancipatie van achtergestelde bevolkingsgroepen.
Lees hier het jaarverslag 2017. Klik hier voor de verkorte versie van het jaarverslag 2017.
HoPe Peru heeft een eigen website: www.hopeperu.org.

Nieuws

Lees hier het laatste nieuws en de maandelijkse berichten over ons HoPe-team in actie.

Doel

Peru heeft de laatste twintig jaar een forse economische groei doorgemaakt. Een groot deel van de bevolking heeft daar geen deel aan gehad.

Projecten

HoPe is een ontwikkelings- en hulporganisatie, van en voor de mensen uit Cusco en de dorpen in de Andes. Op 4000 meter hoogte in het Andesgebergte

Organisatie

HoPe staat voor Holanda-Peru. De organisatie kent twee stichtingen: Fundación HoPe in Cusco, Peru. Stichting HoPe Nederland (HoPe NL)

Doneren

De bijzondere resultaten in Peru komen tot stand dank zij veel sponsoracties. Bijvoorbeeld van scholen, verenigingen en Service Clubs.

ANBI

Deze transparantie pagina met informatie over het goede doel sluit aan bij de voorwaarden die gelden vanuit de belastingdienst voor een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI)